Saturday, April 7, 2012



BERITA DALAM 'SINAR HARIAN', PADA HARI INI.



DATO' DR HARUN DIN

NOTA KEMATIAN

Allahu Akbar. Dari jauh saya berdoa kepada Allah, mudah - mudahan diterima,Datuk Dr Harun Din akan disembuhkan dengan ikhtiar para pakar di sana.Penyakit kepada ulama ini adalah dugaan dari Allah, beliau akan menerimanhya dengan reda.
'Hai umat manusia, sesungguhnya telah datgang kepada anda (pakai kata Khir Johari) Al Quran yang menjadi nasihagt dan pengajaran dari Tuhan anda, dan menjadi penawar bagi penyakit - penyakit batin yang ada di dalam dada anda, dan juga menjadi petunjuk - hidayah - untuk keselamatan, serta memberi rahmat kepada orang - orang yang beriman.(Quran, Yunus:57).
Saya adalah di antara orang - orang Malaysia, termasuk Tun Dr Mahathir Mohamad, Tun Abdullah Ahmad Badawi, tetapi saya telah tiga kali dilakukan rawatan mencairkan darah beku dalam saluran urat - urat saya dari jantung ke selutuh badan saya.Ertinya saya tidak dilakukan pembedahan, tetapi deritanya saya tanggung lama dengan reda.
Saya mengalami CORONARY ANGIOGRAM (Perentah): Implantasi perenak pada masa kini adalah pembedahan yang hanya sedikit invasif sahaja. Pembedahan  ini dilakukan dengan anestasia setempat (di IJN), dan bisanya mengambil masa tidak sampai 45 minit. - IJN.
Saya memberitahu para jururawat yang merawt daya di Institut Jantung Negara, bahawa orang - orang yang sakit jantung ini, adalah gterdiri dari mereka yang menerima 'nota kematian'. Dan saya telah menulis sebuah buku 'Nota Kematian' Catitan pengalaman - koma, sakit, otak ditekan dan diasak oleh ilham dari Allah.Buku itu belum diterbitkan lagi.

No comments: