Wednesday, April 18, 2012



Berita dalam "Sinar Harian', pada hari ini

NIK AZIZ TISAK LAYAN PENUNJUJK PERASAAN

Sesungguhnya, tunjuk perasaan seperti ini telah beberapa kali berlaku di negeri - negeri yang diperintah oleh parti pembangkang. Negeri yang sering berlaku tunjuk perasaan demikian, iaitulah Pulau Pinang. Yang tunjuk perasaan itu tidak ramai, lebuh - lebib 400 orang.
Pada satu hari saya di Pulau Pinang, saya telah makan nasi kandar dekat Masjid Keling. Saya mendengar beberapa orang yang melakukan tunjuk perasaan (mereka bukan orang - orang Melayu totok atau origin Malays):...keghajaan negeghi ni dan cukup baik, tapi oghang beghi kita duit untuk tunjuk peghasaan, kita buatlah, buan senang nak dapat seghatuih ghinggit soghang.
Saya nampak, tunjuk - tunjuk perasaan terhadap kerajaan parti pembang, macam orang berniaga juga, iaitu dapat wang sakut.Tetapi tidak semua, hanya sekadar 400 orang sahaja.
Eloklah MB Negeri Kelantan, Dato' Nik Abdul Aziz tidak melayan mereka yang tunjuk perasaan dari Gua Musang.

No comments: