Sunday, April 5, 2009

NAJIB TUN RAZAK PERDANA MENTERI MALAYSIA

Najib Tun Razak

Najib Tun Razak

Saya amat insaf bahawa ini satu tanggungjawab sangat berat yang saya terpaksa pikul di atas bahu saya, dan saya rasa satu penghormatan ama besar.

Tetapi lebih penting daripda itu, saya bawa satu perasaan keinsafan yang amat mnendalam, berasa tawaduk bahawa ini bukan soal status atau kuasa, tapi tanggungjawab kita dan harapan rakyat kepada saya serta kerajaan amat besar.

Saya perlu melakukan yang terbaik supaya rakyat akan berasa yakin kepada kerajaan dan merasa ini kerajaan yang berkhidmat untuk rakyat dan sebuah kerajaan yang mereka boleh bergantung harap kerana kerajaan ini tahu apa kehendak dan aspirasi mereka.

Tunggulah …, saya suka lakukan selangkahdemi selangkah ...”






No comments: