Thursday, April 22, 2010

PERISTIWA DAN KITA

Mokhtar Petah



---- kita sama - sama fikir ----


JATUHKAN PM
Exco kerajaan negeri Kelantan Datuk Husam Musa memberikan andaian, duit RM4 juta yang dinyatakan diterima oleh seorang blogger, Kickdefella adalah datang dari Umno untuk menjatuh bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi.(Harakah)

SUAMI SIKSA ISTERI Seorang isteri kepada seorang kaki tangan Jabtan Perhutanan Negeri Pahang, bercadang akan menuntut cerai dari suaminya di makahamah syariah kerana suaminaya sering menyiksanaya dengan memukul, terajang dan sebagainya sejak beberapa tahun lalu. "Saya tak tahah lagia, saya akan tuntut cerai a..aa.a, dia tak mahu ceraikan saya, tapi dia bolehc eraikan saya akalau saya abayar tebus talak kepadaanaya RM100,000," katanya.






No comments: