Sunday, January 11, 2009

JIHAD

SIAPAKAH DI ANTARA KITA SEDIA BERJIHAD?

AWAS JANGAN SAMAPAI DIRI JADI ORANG KAFIR!

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Sesungguhanya kalian telah mengetahui, orang – orang yang melanggar (perintah Allah) di antara kalian pada hari Sabtu (Allah melarang mengangkap ikan di laut, kerana hari itu khusus untuk beribadat bagi orang – orang Yahudi), lalu Kami berfirman (sumpah) kepada mereka: Jadilah kalian kera yang hina. – Al Baqarah:65.

Sekarang orang – orang Yahudi dengan angkuh dan zalim di bumi tempat mereka menumpang – menggunakan tentera - menyerang bumi manusia beragama Islam dan beragama lain, di Gaza dan beberapa tempat di bumi Palestin, membunuh ramai manusia dan ramai yang cedera, cacat dan sebagainya.

Orang – orang yang beriman dan berhijrah dan berpindah pada jalan Allah dengan harta dan diri mereka sendiri, adalah lebih tinggi darjatnya di sisi Allah, dan itulah orang – orang yang mendapat kemenangan (dari Allah). – At Taubah: 20.

Maka, telah tiba masanya, kita umat Islam di seluruh dunia berjihad (berperang) menentang umat Yahudi yang zalim itu. Yang berkemampuan berperang dengan senjata. Kurang mampu membekalkan senjata, ubatan dan makanan kepada umat Islam di Palestin. Mereka yang kurang mampu atau lemah seperti umat Islam Malaysia, maka lakukan tunjuk perasaan menentang Yahudi dan penyokong mereka, pemulauan ke atas perdagangan dan perusahaan Yahudi dan penyokongnya, iaitu Amerika Syarikat, di Malaysia, Singapura, Indonesia dan seluruh dunia.

Sebahagian dari hasil perusahaan dan perdagangan suyarikat – syarikat Yahudi dan Amerika Syarikat, yang sebahagian dari hasilnya disalurkana bagi membantu tentera Israel (Yahudi) untuk memerangi negara- negara jirannya, ialah:

Coca cola

Huggies

River Island

Mc Donad

Clinique

Disney

Donna Kara

Starbuck

Gap

Garnier

Prrier

Kotex

Sanex

Jo Malone

Lancome

Kibbys

Tchibo

Loreal

Mark & Spencer

Kleenex

Mayblline

Netle

Vittel

Revlon

Wonderbra

Kerana semua syarikat (dan jenama barangan di atas ini) menyumbangkan wang mereka kepada tentera Yahudi, maka, pada masa ini (Majis Fatwa kebangsaan belum mengeluarkan fatwa), bahawa sesiapa dari umat Islam membelanajakan wangnya untuk membeli barangan, termasuk makanan, kosmetik dan rokok, maka hukumnya sama dengan menyumbang kepada aangkara membunuh manusia dan memusnahkan agama Islam dan umat Islam; berdosa besar dan menajdi kafir.

It may seen like a small things to do but its a start!

No comments: