Tuesday, September 14, 2010

TAHNIAH



KETUA POLIS NEGARA


Saya, Mokhtar Petah dan isteri, Sitti Haishah binti Abdul Rahman serta anak - anak saya, Khairul Anuar, Noor Iskandar, Saiful Alimin, Akhdiat Miharja, Petah Wazzan Iskandar, Petah Shahrir Aidid dan Petah Ibnu Khaldoon, mengucap tahniah dan selamat menjalankan tugas besar kepada Ketua Polis Negara yang baru, Tan Sri Ismail Omar, yang bermula pada 13 September 2010 - 4 Syawal 1431.










Dato' Hishamuddin, Tan Sri Ismail Omar

danTan Sri Musa Hassan Al Azhari.

Saya mula berkenalan dengan beliau pada ketika beliau bersama anak saya, Petah Wazzan Iskandar, Wartawan Berita Harian menghadiri majlis perkahwinan adik saudara Isteri saya, Amir Sanif, di Shah Allah lebih sethaun lalu.
Tan Sri Ismail Omar telah menjadi saksi penikahan amir dengan gadis, anak kepada hartawan perabot.

No comments: