Wednesday, July 18, 2012


                                          DOSA

                          MELANGGAR HUKUM ALLAH
                                 

Hebat Nurul Izzah berbicara tentang tindakan demi tindakan yang dituntut untuk pihak berkenaan mengambil tindakan keatas Blog Papa Gomo. Sungguh lantang suara Izzah dalam gelagatnya cuba menghilangkan kembimbangan hati beliau tentang perangai bapa nya Anwar Ibrahim yang merupakan Kaki Sodomy.
Wahai Nurul Izzah anak kepada Anwar Ibrahim, janganlah bersikap hipokrit dalam memperjuangan keadilan dalam arena politik Malaysia. Jika anda menuntut tindakan diambil keatas Papa Gomo mengapa anda 
tidak pula mendesak bapa anda Dato Seri Anwar Ibrahim mengambil tindakanSAMAN keatas Dato Eskay, Papa Gomo dan rangkaian blogger yang lain?
Mengapa anda hanya mendesak satu pihak sahaja dan kemudiannya menyalahkan pihak kerajaan terutama nya UMNO apabila sesuatu isu timbul berkaitan Bapa anda yang merupakan seorang Peliwat? Mengapa tidak bertanya kepada bapa anda apakah beliau telah berhenti dari terus meliwat anak anak muda Malaysia?

Gomo malas nak ulas panjang berkenaan pekara ini namun
 AMARAN buat Nurul Izzah kerana dalam minggu ini Gomo akan berikan satu TAMPARAN maut untuk Nurul Izzah agar bersedia dengan tanggungjawap sebagai seorang anak yang menasihati bapanya.

Sabar Nurul Izzah, sabar kerana sabar itu adalah separuh dari iman. Gomo sendiri sentiasa bersabar dengan apa yang berada ditangan ini. Gomo sendiri tetap tenang dengan bahan bukti yang ada ini. Kerana iman kesabaran ini lah yang membuatkan Gomo akan buka satu persatu agar seluruh rakyat Malaysia tahu siapa bapa anda Anwar Ibrahim.
Sabar Izzah....... Kita tunggu minggu ini!!!!
+++++++++++++++
Kah kah kah..... Ramai yang dari puak pembangkang ketawa bila Gomo laporkan berita mengenai Mahasiswa yang buat laporan Polis kerana diliwat Panasihat PKR Dato Seri Anwar Ibrahim. Hahaha.....

Hangpa juak pembangkang ketawalah puas puas. Hangpa semua gelak lah sampai guling guling coz selepas ini hangpa semua akan maki hamun Anwar Ibrahim kerana menjadikan Pakatan PAS,DAP,PKR ditolak rakyat Malaysia.

Gomo sibuk sikit sekarang ni untuk keluarkan kes liwat terbaru Anwar Ibrahim keatas Mahasiswa dari utara tu. Sibuk memandangkan menjalankan tugas liputan Sukan Malaysia ke 15 Pahang yang baru berakhir semalam. Tetapi tunggu dalam minggu ini satu PENDEDAHAN PANAS akan Gomo keluarkan agar semua rakyat Malaysia tahu. - Dari WWW. Papagomo.com

----------------------------

Polis mengesahkan tidak menerima sebarang laporan daripada seorang mahasiswa, mendakwa dia telah diliwat oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, sebagaimana dilaporkan oleh sebuah blog semalam.
Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Mohd Bakri Zinin berkata, setakat ini beliau tidak dimaklumkan berhubung dakwaan tersebut.
"Sepanjang pengetahuan saya, tiada laporan yang diterima berkaitan dakwaan ini," katanya ketika dihubungi Sinar Harian.
Kira-kira 10 hari selepas Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur mengeluarkan penghakiman bertulis membebaskan Anwar daripada kes liwat, sebuah blog yang pro-Umno mendakwa satu laporan polis telah dibuat kononnya beliau meliwat seorang penuntut institut pengajian tinggi utara Semenanjung.
Sementara blog itu, www.papagomo.com membawa laporan tersebut, penyokong dan pegawai-pegawai Anwar dari PKR melihat ia sebagai konspirasi terbaru dan usaha terdesak pihak Umno dan Barisan Nasional (BN) untuk terus menyerang Anwar menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13). - Dari Sinar Harian, hari ini.
Kita, semua orang Melayu beragama Islam. Kita taat kepada hokum - hukum Allah. Di antara hokum - hukum itu menjatuhkan nama baik seseorang.Meburuk - burukkan seseorang. Menuduh seseorang melakukan zina atau liwat.
Malangnya, saya telah mengikuti tulisan dalam www.papagomo.com di atas yang terpampang simbul Barisan Nasional dan 1 Malaysia, mengeluarkan cerita kononnya Dato’ Seri Anwar Ibrahim melaibat mahasiswa dan kenyataan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Mohd Bakri Zinin, maka dapat mendapati penyiaran tersebut adalah satu kesalahan di segi amruah umat Islam dan bangsa Melayu dan salah serta dosa di sisi agama Islam.
Jika benarlah laman web ini milik UMNO dan BN, maka, saya berharap Presdien BN dan UMNO, Dato’ Seri Mohd. Najib Tun Abdul Razak ‘sudi’ mengambil tindakan menghalan segala macam penyiaran yang tidak betul dan merosakkan nama baik seseorang.
Penyiaran begini, tidak menguatkan nama baik BN dan UMNO, tetapi sebaliknya. Iaitu umat Islam seluruh dunia dan umat Islam di Negara ini memandang UMNO, telah melanggar hukum - hukum Allah dalam Quran.
Memburukkan Anwar Ibrahim sedemikian rupa oleh laman seswang pihak UMNO, samalah dengan membunuh Anwar Ibrahim dengan sebiji peluru. Doa menuduh orang liwat dan membunuh orang adalah hamper sama.
Mengapa para mualim (ulama) dalam UMNO mendiamkan diri?

No comments: