Tuesday, July 24, 2012


  BERITA DALAM 'SINAR HARIAN', PADA HARI INI.


KEGIATAN YANG KOTOR


Setiausaha Politik Menteri Besar Kedah, Muhammad Sanusi Md Nor menafikan laporan blog proUmno yang mengaitkan dirinya dengan rasuah bernilai RM1.3 juta, yang disebarkan sejak petang kelmarin.     
Katanya, dakwaan itu adalah fitnah semata-mata namun enggan melayan propaganda murahan oleh beberapa blog tempatan yang ingin mencari publisiti.       
“Saya didakwa berada dalam lokap Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Kedah petang kelmarin, sedangkan ketika itu, saya hadir pada program Menteri Besar menyampaikan sumbangan Ramadan di Masjid Alor Semela, Jalan Datuk Kumbar,” katanya, ketika dihubungi.
-------------------------------------------
Sesiapa yang berjuang pada jalan Allah, tetapi akan ditentang oleh orang kafir, orang munafik, orang hampir munafik, orang cuba jadi munafik dan orang yang meniru orang munafik, maka, Setiausaha  Politik MB Kedah, Muhammad Sanusi Md Nor, elakkan diri dari rasa gentar, sedih dan teruskan perjuangan pada jalan Allah.
Pada zaman Nabi Musa Alaihis salam hingga pada zaman Nabi MUhammad s.a.w. seperti yang kita ketahui, ramai orang yang menentang pejuang - pejuang Islam.
Pada zaman Rasul Allah, Muhammad s.a.w. tokoh atau bapa orang munafik, Abdullah Ibnu Ubai terlalu membuat keburukan, fitnah, tohomah dan sebagai terhadap Rasu Allah, para sahaba dan orang Islam.
Kita tahu, sejak PM  Dr Mahathir Mohamad membuat tuduhan terhadapTimbalannya,Dato' Seri Anwar Ibrhaim, melakukan 'liwat' homoseksual, maka, gelombang itu telah menjadi seperti universiti fitnah dan kini di Kedah dan di mana - mana ramai lepasan siswazah univeraiti fitnah atau UF itu.
Universiti itu telah mengajar polis mengangkat tilam ke mahkamah, memberi ajaran memanajangkan cerita buruk ke mana - mana dan mengajar sebilangan  wartawan menyebarkan berita palsu (BP).
Universiti itu tetap akan trus hidup dsan akan mengeluarkan ramai graduanya, selagi PAS ada dan orang - orang Melayu berjuang pada jalan Allah.

No comments: