Thursday, June 19, 2008

SITI SARAH NORDIANA

TAKUT JADI WARTAWAN

Gadis Periang, menyandang ijazah bachelor of Finances dari Universiti Multimedia, Siti Sarah Nordiana bt. Ahmad Shuhaimi , 27 tahun, akan menjalankan perniagaan restoran Malaysia, bersama suaminya, di New York.

Pada masa ini Siti Sarah sedang bekerja mencari pengalaman dalam sebuah kelab ekselusif di Putrajaya.

Siti Sarah Nordiana

“Saya takut bekerja wartawan, kerana saya tak dapat tahan marah,”katanya.

“Cita-cita saya untuk berniaga sejak kecil lagi, insya Allah selapas saya kahwin akan tercapai,”katanya lagi.

“Saya harap kami akan dapat membantu Malaysia untuk mempromosikan makan Melayu di Amerika Syarikat,”tambahnya.

Menurutnya, dia akan berkahwin dengan kekasihnya, pemuda dari keluaga bekas Gabenor Pulau Pinang, Raja Tun Uda, iaitu Raja Arif Sha bin Raja Zulkifli.

Sitti Sarah Nordiana berasal dari Taman Rapat Setia Ipoh.

No comments: