Friday, November 18, 2011

BERITA LEWA


                             PERHIMPUNAN AGUNG UMNO

Perhimpunan Agung UMNO Malaysia akan berlansung di 'Gedung UMNO Malaysia', pada 29  - 3 Desimber 2011, dengan di dahului ucapan amanat PresidenNya merangkap Perdana Menteri Malaysia, Dato' Seri Mohd. Najib Tun Razak.
Ucapan Presiden akan dilakukan secara tertutup.
Perhimpunan kali ini akan dihadiri oleh 2,761 Perwakilan dan akan tertumpu kepada menentukan ' apakah UMNO dan BN akan dapat memangi semula dalam pilihan raya ke 13' atau UMNO akan hilang taring dan kuasanya, buat selama - lamanya.

---------------

MAKANAN ARAB

Ramai dari masyakat Putrajaya dan sekitarnya bersungut, bahawa makanan Arab - Nasib Arab, di restoran - restoran (mata'am) Arab, sekitar bandar elit - Putrajaya dan Syberjaya terlalu mahal dan kebanyakan nasih dikurangkan dari pada masa - masa lalu.
"Orang Arab cari untuk di Malaysia,"kata seorang pengujung mata'am Arab.

--------------

PAS KELANTAN DENGAN HUDUD

Kerajaan PAS  Kelantan tidak dapat melaksanakan undang - undan - hudud -, di negeri itu selama tempoh satu hingga 2 tahun lagi kerana beberapa sebab yang bersangutkan dengan perundangan dan hal - hal yang perlu diselesaikan. Demikian Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Islam, Pendidikan dan ?Dakwah Negeri (EXCO), Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah memeritahu.

No comments: