Sunday, June 12, 2011

PAYUDARA

MENGUBAT KENSER PAYU DARA

Para wanita – tua dan muda – yang mengesyaki atau disahkan oleh doktor yang mereka telah diserang barah atau kanser payu dara, boleh mencuba mengubat sendiri dengan menggunakan ayat Quran.

Ayat Quran adalah kalam Allah dan mukjizat. Dengan Izin Allah jampi menggunakan ayat Quran, penyakit kanser itu akan sembuh.

Setiap orang yang hendak mengubat kanser dengan menggunakan ayat Quran, hendaklah tawakal dan yakin, kukuh iman kepada Allah dan kepada Quran, di samping kuat iman kepada para rasul, para malaikat dan hari akhirat.

Firman Allah:

Berdoa (minta)lah kepada Aku,nescaya Aku perkenankan.

(Al Mukmin: 60).

Bahan-bahan sampingan:

1- Madu lebah rimba atau batu.

2- Pucuk delima yang merah.

3- Pucuk akar seruntun atau patawali.

4- Madu lebah dibancuh dengan pucuk delima dan pucuk akar

5- Seruntun yang telah ditumbuk lumat.

Cara mengubat:

Sembahyang hajat pada waktu tengah malam, meminta kepada Tuhan agar menyembuhkan penyakit kanser. Pada tiap-tiap kali sujud minta dalam hati kepada Tuhan, kira-kira begini: “Ya Allah, saya memohon kepada-Mu, sembuhkanlah sakit kanser saya ini. Kamulah Maha Penyembuh segala penyakit.”

Sebaik-baik sahaja lepas sembahyang hajat, baca lafaz tobat tiga kali. Baca seperti berikut:

1) Al Fatihah lima atau tiga kali, diikuti dengan,

2) Baca bismilah, diikuti dengan,

3) Baca ayat Quran: wa Iza maridhtu fa Hua Yasyfini – Dan apabila aku sakit, Dialah yang menyembuhkan aku.(asyu Syu’ra:80), dikuti dengan,

4) Baca: La haula wala quwwata illa billhil Azim (tidak ada daya upaya dan tidak ada tenaga kekuatanku, melainkan dengan Allah Maha Tinggi dan Maha Agung, dikuti dengan

5) Selawat kepada Nabi Muhammad: Allahumma salli ala Muhamad.

Setiap kali lepas membaca hembuskan kepada ubat ramuan itu. Kemudian sapu pada ke seluruh payu dara sambil membaca lagi, no. 1 – 4. Tiap kali habis membaca, hembuskan kepada payu dara.

Amalkan selama tiga hingga tujuh malam. Insya Allah sembuh.

- mokhtar petah

No comments: