Friday, October 9, 2009

BN MENANG DI BAGAN PINANG

Mohd Isa bin Hj. Abdul Samad
Isa Samad

Image









Calon Barisan Nasional, Tan Sri Mohd, Isa Samad - bekas MB Negeri Sembilan dan tokoh yang dimasukkan dalam golongan pengamal 'politik wang' akan menang dalam pilihan raya kecil DUN Bagan Pinang, Negeri Sembilan, pada 11 Oktober ini. Kemenangan beliau akan menyemarakkan semangat dan menguatkan rasa juang parti - parti pembangkang. Dari titik tolak itulah membuka lebuh raya baru kepada parti - parti pembangkang - PKR, PAS dan DAP akan memerintah Negeri Sembilan selepas pilihan, Amir, berkata: Takde apa ghakyat macam kami ni dapat ..., hutang balak oghang lain dapet ..., pasir sungai dikoghek, di sapu licin ..., yang ada pada kami, lomang nan sebatang ..., ketupet nan sebiji ..., daging panggan basi ...
Ketua Pemnuda UMNO Malaysia, Khairi Jamaluddin dan para pejuang Pemuda UMNO tidak boleh buat apa - apa lagi , kerana orang - orang tua UMNO di negeri itu telah melakukan banyak kesilapan dan menghampakaan rakyat jelata.
Baca sejarah UMNO Negeri Sembilan. Berapa peratus dari rakyat jelata negeri itu yang mendapat nikmat berpatutan dari kerajaan negeri itu.

No comments: