Tuesday, June 12, 2012


 



NIZAR TIDAK PERNAH BEKERJA WARTAWAN

Bekas Menteri Besar Perak Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin hari ini menyatakan kesediaan untuk mengadap Sultan Johor Sultan Ibrahim bagi memohon maaf dan memberi penjelasan berhubung kenyataan menerusi Twitternya mengenai bidaan no pendaftaran WWW 1.
   
Mohammad Nizar berkata pihaknya akan menghantar surat permohonan rasmi bagi mengadap Sultan Johor dalam masa terdekat  bagi membolehkan beliau menerangkan kedudukan sebenar seterusnya menghentikan kontroversi yang melanda isu tersebut.

---------------------------------------

Saya yakin, Sultan Johor yang terkenal dengan baik budi bahasa dan bersipan santu serta mengasihani orang ramai - tidak kira orang Johor atau orang seluruh Malaysia - , akan memaaf atau mengampunkan Ir Mohammad N izar Jamaluddin ,sekiranya bekas MB Perak itu menghadap Baginda.
Saya suka berselouruh dengan sesiapa sahaja, sebaik - bainya bila hendak menulis, bercakap, berucap dan apa - apa sahaja, fikiir dahulu, akan buruk atau baiknya. Oleh kerana N izar Jamaluddin tidak pernah bekerja sebagai wartawan, maka, dia menulis sebagai orang biasa sahaja dengan tidak memikir; siapa terasa, siapa marah dan siapa suka.

No comments: