Wednesday, April 3, 2013



PERDANA MENTERI MALAYSIA, DATO' SERI MOHD.NAJIB TUN ABDUL RAZAK,  MENGISTIHARKAN PEMBUBARAN PARLIMEN - 12, PADA HARI INI.



TAHNIAH

Saya, Mokhtar Petah, sebagai penulis dan pemerhati 'dunia politik' Malaysia, dengan nama Allah, saya mnengucapkan 'tahniah' kepada Yang Amat Berhormat Dato' Seri Mohd. Nanjib Tun Abdul Razak, atas kejayaan beliau memimpin rakyat dan negara ini kejayaan.



TAHNIAH

Saya, Mokhtar Petah, penulis dan pemerhati ‘ dunia politik’ di negara ini, dengan hati yang tulus ikhlas mengucapkan ’tahniah’ kepada Menteri Besar Negeri Kelantan, Mursyidul ‘am PAS, Tuan Guru Dato’ Haji Nik Abdul Aziz bin Nik Mat, kerana Berjaya mengubah negeri Kelantan kepada sebuah ‘Negeri Islam’ dan memimpin rakyat dan negeri tersebut dengan penuh kejayaan.

TAHNIAH

Saya, Mokhtar Petah, penulis dan pemerhati ‘ dunia politik’ di negara ini, dengan hati yang tulus ikhlas mengucapkan ’tahniah’ kepada Menteri Besar  Negeri Selangor,  kerana Berjaya mengubah negeri itu kepada sebuah ‘Negeri berkemakmuran dan keadilan’ dan memimpin rakyat dan negeri tersebut dengan penuh kejayaan.

TAHNIAH

Saya, Mokhtar Petah, penulis dan pemerhati ‘ dunia politik’ di negara ini, dengan hati yang tulus ikhlas mengucapkan ’tahniah’ kepada Ketua Menteri Negeri Pulau, Saudara Lim Guan Eng,  kerana Berjaya mengubah negeri tersebut kepada sebuah ‘Negeri berkemakmuran dan  Keadilan’ dan memimpin rakyat dan negeri tersebut dengan penuh kejayaan.








No comments: