Wednesday, April 14, 2010

PETUA



UNDI

Jika anda berpegang dengan fahaman kebangsaan dan memengutamakan perpaduan, maka undi anda dalam pilihan raya, tidak dapat ditentukan ke mana tujuannya,tetapi kalau anda seorang Islam dan kuat akidah, maka undi yang anda berikan kepada seorang bukan Islam, maka, sama dengan anda memberi sedikit racun kepadanya untuk membinasakan orang – orang mukmin.


TAHUKAH?


PENGARUH YAHUDI


Pengaruh Yahudi dan Zionis bukan perkara baru di Tanah Melayu, kini Malaysia. Ia bermula sejak penjajah Inggeris mula berkuasa di bumi ini. Yahudi atau Zionis telah mempengaruhi Raja – Raja Melayu, semua Orang Besar – Besar Melayu, para pegawai tinggi kerajaan yang terdiri dari orang Melayu dan beberapa buah sekolah di bawah kerajaan Inggeris.
Yahudi atau Zionis telah mengembangkan sebilangan lodge atau terkenal dengan Rumah Hantu, kelab- kelab termasuk kelab golf dan lain.
Pada hari ini, banyak perniagaan dan perdagangan besar dan antara bangsa yang bertapak di negara ini Yahudi atau Zionis. Tetapi tidak ramai yang tahu, perniagaan dan perdagangan itu berlindung disebalik orang – orang Amerika dan individu yang terrdiri dari orang Erfopah dan Cina.

No comments: