Friday, January 13, 2012

BUKU



                               ANWAR IBRAHIM DALAM SEJARAH ALAM MELAYU

Saya telah menulis dua buah buku mengenai Tun Dr. Mahathir Mohammad, tiga buah buku mengenai Tun Abdullah Ahmad Badawi dan sebuah buku mengenai Dato' Seri Najib Tun Razak akan dilancarkan pada masa terdekat.
Maka, saya inginkan pendapat para penulis, politikus dan siapa sahaja; iaitu bagaimana, kalau saya menulis sbuah buku mengenai Anwar Ibrahim dengan nama :

 
                                        ANWAR IBRAHIM DALAM SEJARAH ALAM MELAYU?

 
Saya telah kenal dan mendekati Anwar Ibrahim pada masa dia menuntuk di Malay College, KUala Kangsar. Saya pernah menjadi salah seorang pengadil perahan antara pelajar di kolej tersebu. Anwar Ibrahim telah menjadi johan.
Pada ketika saya berucap sebagai pengadil setelah kemenangan diumumkan, dan saya katakan : Orang yang jadi johan pidato ini, saya ramalkan akan menjadi pemimpin negara ini pada masa depan."
Anwar Ibrahim melaung dan melompat.

No comments: