Thursday, November 3, 2011

MENTERI BESAR


KHARY JAMALUDDIN MB NEGERI SEMBILAN

Tampin - Kebnayakan ahli UMNO di beberapa daerah di Negeri Sembilan berharap kepada Perdana Menteri dan Presiden UMNO Malaysia, memilih Ketua Pemuda UMNO , Khiry Jamaluddin bertqanding dalam mana - mana kawasan Dewan Undangan Negeri dan mengankat belia menjadi Mentneri Besar negeri tersebut.
Mereka berpendapat, Khairy Jamaluddy akan dapat mengatasi masalah yang sedang di alami oleh para pernduduk luar bandar Negeri Sembilan yang seperti dibiatkan oleh Mwenteri Besar sekarang.
"Kami yakin Khairy akan dapat melakukan perubahan di negeri kami berbandingf dengan Menteri Besar aekarang ayang banyak bercakap dan s edikit kerja,"kata seorang ahli UMNO yang tidak mahu dilahirkan namanya.
"Kami haarap Datuk Najib tidak ketepikan Khairy seperti pada masa ini, kerana cara itu akan merugikan rakyat negeri kami,"tambahnya.
Sementara itu, dalam bbeberapa daerah pengaruh parti - parti pembanbgkang, PAS, PKR dan DAP telah meluas dan secara diam - diam ramai ahli UMNO dan parti -arti lain menyebelahi parti - parti poembangkang.

No comments: